Proiektuaren helburua Perte De Signal (Montreal) eta MEM International Experimental Arts Festival (Bilbo) egitasmoen arteko locus-a sortzea da, arteen eta teknologia berrien inguruko topalekua, hain zuzen, Euskadiko eta Quebeceko artea, arte-adituak eta artistak bertan bil daitezen.
2019ko uztailean Bilbon burutu zen Quebec eta Euskadiren arteko Elkar Aditzeko Memorandumeko gonbidatuetako bat izan zen Perte de Signal (Montreal). Aukera baliatuz, RMO Kultur Elkarteko (MEM Nazioarteko Arte Esperimentalen Jaialdia, Bideodromo International Experimental Film Festival) arduradunekin biltzea erabaki zuten. Bi erakundeak ederki konpondu ziren elkarrekin, eta batera lan egitea adostu zuten, Quebeceko eta Euskadiko artista, kuradore, aditu eta artelanen arteko hartu-emana errazteko asmoz.
perte de signal accueillera Txema Agiriano, directeur du festival MEM International Experimental Arts Festival Bilbao, dans le rustines_lab pour une ouverture de lab le 6 mars à 18h. Il présentera "Seinalea aurkitu da", un corpus d’œuvres d’artistes basques.
En juillet 2019, le Ministère Culture et Communications Québec organisait un programme de rencontres professionnelles en culture au Pays Basque, en partenariat avec l'Etxepare Euskal Institutua. Sur place, notre présidente Stephanie Castonguay avait eu l'occasion de faire la connaissance de Txema Agiriano, et perte de signal est aujourd'hui heureux de pouvoir donner suite à ces échanges en l'accueillant pour une ouverture de lab.
|
||
|
|
|
|
|
QUEBEC-EUSKADI AZAROA 2021 NOVEMBRE Bilbao & Montreal [online streaming / live / radio broadcast] Bilborock eta San Frantziskoko Udaltegiko ekitaldi-aretoa Quebec/Euskadi topaketak: |
|
|
Dopelganger (Miguel A. García y Garazi Navas) Euskadi Dopelganger (Miguel A. García -elektr “Bi kutxa beltz, iragan XX. mendeko musikaren bizitza- istripuaren puskak igortzen. Soinu-eztanda haren erregistroak, naufragio haren hondarrenak, hirugarren milurtekoaren hasieran berreskuratuak. Bere burua atzeraelikatu, parasitatu eta birsortzen duen soinu- energiazko lotura ukiezinak ordenagailuaren tekletatik akordeoiaren tekletara proiektatzen”. Dopelganger (Miguel A. García et Garazi Navas)
|
|
|
“人工水” Alizée Armet. Euskadi “人工水” dispositibo gisa aurkezten da. Ura daukan ontzi bat inguruko landareak ureztatzen dituen bihotz modura aritzen da. Nola? Lehortasuna edo hezetasuna atzemateko sistema automatikoa dela medio, makina batek ureztatze-balbula ireki edo ixten du. Dorreetako batean, landare baten urari buruzko datuak islatzen dira pantailan. Landareetara gerturatzen bagara, Kokedamak dira. Landare mota desberdinak euskarrian itsasten dira, edo hornidura-hodiekin lotu. “人工水” makina- organoa heltzear dago. Gizakia eta makina ez dira bata bestearen aurrean makurtzen. Artista-ikerlaria naiz, EHUn doktoratua, «artea eta teknologia» sailean. Makina adimentsuek praktika artistikoan dituzten ondorioei buruz lan egiten dut egun. Nire praktikari buruz hitz egiteko, zera esan behar dut, arte teknologikoaren (non ordenagailuak instalazioen parte gisa ulertzen ditudan), arte konputazionalaren (ordenagailuak oinarri harturik sortzen dut) eta hacking- artearen arteko nahasketa dela. Singulartasunaren mitoa (AAk gu gainditzea) eta algoritmoaren mitoa (botere- indar autonomo gisa) deritzotenak desmiti katzen saiatzen naiz. 2018an ikerketa-talde bat eratu dut, NEURAT izenekoa, sareen eragin estetikoa aztertzeko (sare neuronalak, sare arti zialak).
人工水 se concentre précisément sur ce que l'intellectuel britannique Timothy Morton parle d'"hyperobjets "1 . Nous ne pouvons pas définir un objet comme une simple matière physique. Comme dans le film Alien2 de Ridley Scott, le sang est une matière acide qui transforme tout ce qu'il touche. 人工水 étudie un élément naturel vital : l'eau. Elle tend à devenir dans un flux de marchandises. Les particules chimiques modifient l'écosystème et se trouvent dans toutes les parties de l'environnement. Mon projet revient sur l'idée d'un " [...] traitement des hyper-objets [qui] nécessite une foi dans le réseau, comme une façon de voir, de penser et d'agir"3. L'eau fait partie de ce réseau. Prononcer ce terme, c'est accepter l'impact sur l'écosystème. Tout est interconnecté. S nous perturbons un élément, nous perturbons la chaîne suivante. 人工水 fait écho à une réalité qui s'est produite en Chine en 2008 pendant les Jeux olympiques. Ce pays veut contrôler la météo. La neige artificielle est déjà tombée. L'eau nous semble nécessaire, cependant nous désirons la contrôler. 人工水 est présenté sous forme de dispositif. Un contenu d’eau fait office de cœur pour irriguer les autres plantes. Comment ? Par un système automatique de détection de sécheresse ou d’humidité, une machine ouvre ou ferme la vanne d’irrigation. Sur une des tours, un écran visualise les données hydrique d’une plante. Si nous nous rapprochons des plantes, ce sont des Kokedamas. Il s’agit de plantation réalisée sous l’idée japonaise. C’est une très bonne réflexion sur notre désir de contrôler l’écosystème. Il n’y a pas de pot donc pas de domestication florale. Les plantes sont couvertes de mousses végétales et laissent entendre qu’elles se créent un monde en elles-mêmes. Le projet soulève la nouvelle action des artistes ou devrais-je dire des « hackers ». Nous devons décoder le système de calculdans lequel nous nous trouvons 4 . Les mathématiques sont censées modéliser la nature. Les humains, les animaux et les ahumains - en tant que nouvelle relation entre humains et non humaines - sont les intelligences de cette nouvelle société. C'est un art écologique qui utilise des algorithmes pour découvrir les images invisibles des algorithmes. C’est Une pratique qui définit l'artiste comme un penseur créatif dans le défi de penser dans le défi de la technicité.
|
|
https://www.youtube.com/watch?v=Fb_77MflnuY&t=1s | ||
Stéphanie Castonguay Bien qu’elle consacre désormais ses études à la musique, son ingrédient de base demeure la lumière, et donc le visuel. « Chaque couleur a sa fréquence, tout comme les sons », précise-t-elle. Sa création s’inspire du roman de science-fiction dystopique de l’auteur américain Philip K. Dick, A Scanner Darkly, paru en 1977 et porté au grand écran par le réalisateur Richard Linklater en 2006. Le chant du cygne des circuits électriques Stéphanie déclare dessiner ses propres circuits imprimés, qu’elle expose ensuite à une solution chimique afin de capter en direct le son de leur destruction. « Le son change à mesure que le circuit se dégrade », explique-t-elle. L’étudiante a présenté Scanner Me, Darkly pour la première fois à l’UdeM en mai dernier lors des concerts de session, dans le cadre de la série Ultrasons. À MUTEK, un festival de performances audiovisuelles et de musiques électroniques, elle a également participé au projet Ensemble d’oscillateurs, dirigé par le professeur adjoint au sein du secteur des musiques numériques de l’UdeM, Nicolas Bernier. Le collectif interprète des compositions des artistes pionniers et contemporains, exclusivement à l’aide d’oscillateurs. Ces appareils permettent de générer des ondes périodiques de forme sinusoïdale, carrée ou quelconque, que l’on peut amplifier et écouter. |
|
QUEBEC-EUSKADI AZAROA 2020 NOVEMBRE Montreal & Bilbao [online streaming / live / radio broadcast] Proiektuaren helburua Perte De Signal (Montreal) eta MEM International Experimental Arts Festival (Bilbo) egitasmoen arteko locus bat sortzea da, arteen eta teknologia berrien inguruko topalekua, hain zuzen ere, Euskadiko eta Quebeceko artea, arte-adituak eta artistak bil daitezen.
|
|
|
Bilborock eta San Frantziskoko Udaltegiko ekitaldi-aretoa Quebec/Euskadi topaketak: Quebec:
Robin Dupuis egitura narratiboen eraikuntzara hurbiltzen da berak sortu eta sistema analogikoetan zehar iragazten dituen irudi eta soinuen bidez. Bere lanak mugimenduan dauden irudien hizkuntza eraldatzen du, soinu-paisaiarekin jolasean, esperientzia kontenplatibo bat proposatzeko. Sortzen dituen irudi abstraktuek eta inoiz entzun gabeko soinuek era intuitiboago batean “hautematera” bultzatzen dituzte ikusleak, Henri Chomettek behin cinéma pur gisa deskribatu zuen horretan. Paramnésie, Robin Dupuis robin-dupuis.com
Luminiferous Aether, Stephanie Castonguay Luminiferous Aether ikus-entzunezko konposizio bat da, transdukzioaren fenomenoaren bitartez frekuentzia ikusgaiak seinale entzungai nola bihurtzen diren esploratzen duena. Soinu-piezaren osagai nagusiak argi-pultsuak dira, izpi katodikoen monitore batek transmitituak, non pantailako parametroak modulatuz soinu-materiaren ezaugarriak aldatzen diren. Alde bisuala, objektu islatzaileak era jarraituan atzeman ahal izateko eraldatutako eskaner baten bidez sortu zen, eta baita bideo-feedbackaren begizta efektuak eta 8 mm-ko proiektagailu baten argi-difrakzio efektuak erabiltzeko ere. Éther luminifère, Stéphanie Castonguay Luminiferous Aether est une composition audiovisuelle qui explore comment les fréquences visibles deviennent des signaux audibles par le phénomène de transduction. La pièce sonore est principalement composée d'impulsions lumineuses transmises par un moniteur cathodique dans lequel les caractéristiques de la matière sonore sont modifiées en modulant les paramètres de l'écran. La partie visuelle a été créée à l'aide d'un scanner modifié pour pouvoir capturer en continu des objets réfléchissants, ainsi que pour utiliser les effets de boucle de rétroaction vidéo et les effets de diffraction de la lumière d'un projecteur 8 mm. [RE]:GENERATIV, Maxime Corbeil-Perron Konposizioa, soinu-sintesia, DSPa, nahasketa, masterizazioa, kolore-ematea / Maxime Corbeil-Perron Ensemble d’Oscillateurs-ek interpretatutako lana, Nicolas Bernier-en zuzendaritzapean. Medioen arkeologia lana, naturalismorako joera duen konposizio-molde abstraktua proposatzen duen estetikakoa; kasu honetan, abstrakzio-iturri modura, naturarako itzulera baten forman. Obraren soinuen antzera, bideo-sintesi analogikoaren argi-uhinak teknologia optiko zaharkituak edertutako paisaia sintetiko abstraktu eta onirikoekin nahastu egiten dira. Composition, synthèse sonore, DSP, mixage, mastering, colorisation / Maxime Corbeil-Perron Œuvre d'archéologie médiatique, son esthétique propose une démarche compositionnelle abstraite tendant au naturalisme, prenant en l'occurrence comme source d'abstraction la forme d'un retour à la nature. Semblables aux sons de l'œuvre, les ondes lumineuses de la vidéosynthèse analogique se mêlent à des paysages synthétiques abstraits et oniriques sublimés par une technologie optique obsolète.
Maiztasun entzungai nahiz ikusgaien arteko erritmoak esploratzen ditu Vibrancek, sintesi modularra eta bideo- feedbacka erabiliz. Oszilazioek eta progresio geldoek itxura hipnotikoa ematen diote eta pertzepzio-fenomenoak astintzen dituzte. Kurba uhinduen lexikon batean oinarritzen da obraren lengoaia formala. Lerro horien bizitasun dardarkariak eta etengabeko eraldaketak inguruneak etengabe birde nitutako nortasun mugikor bat ekartzen dute gogora. Vibrance, Charline Dally Vibrance explore les rythmes entre les fréquences audibles et visibles, en utilisant la synthèse modulaire et le retour vidéo. Les oscillations et progressions lentes lui donnent un aspect hypnotique et bousculent les phénomènes perceptifs. Le langage formel de l'œuvre repose sur un lexique de courbes ondulantes. La transformation vibrante et continue de ces lignes évoque une identité mobile, sans cesse redéfinie par son environnement. Verticalités, Différents niveaux d’incertitude. Anne F Jacques https://vimeo.com/ondemand/pdssessions/533582562
Elettronica povera. Stephanie Castonguay |
|
Euskadi: |
||
|
“What about you girls behind?” Enrike Hurtado Enrike www.ixi-audio.net web-guneko partaide da 2000tik, Thor Magnusson islandiarrarekin batera. Musika esperimentala sortzeko softwarea garatu dute bertan. Gaur egun, EHUko Ikersoinu ikerketa taldean lan egiten du Enrikek, AAEEen fakultatean. Et vous les filles derrière? Enrike Hurtado https://vimeo.com/manage/videos/539690241
|
|
Blackout, Javier Rodríguez Pérez-Curiel Blackout is the term used to describe when a person is so drunk that they wake up the next morning with temporary amnesia, no recollection of what they did the night before. It can be used as a verb or as an adjective. by Jack December 09, 2004. Urban Dictionary “2020ko irailaren 13a da gaur. Duela urtebete, 2019ko irailaren 13ko gauean, bi haustura izan nituen burezurrean. Ostirala zen. Ez dut gau hartatik ezer gogoratzen 23:00etatik 7:00etara, gutxi gorabehera kalkulatuz. Buruan jasotako kolpeek eragindako trauma akutuek amnesia ekartzen dute sarritan. Are gehiago beste zenbait faktore gehitzen bazaizkio. Kolpearen ondoren, aurpegiaren eskuinaldeko sentsibilitatea galdu nuen aste batzuez, entzumena barne. Geroago dastamena eta usaimena arroztu egin ziren, usaimena erabat galtzeraino, ordurako entzumena bere onera itzulia bazen ere. Oraindik ez dut gogoratzen gau hartan gertatutakoa. Denbora batera, nire oroimenetik desagertutako 8 orduak iraungo zituen lm bat egiteaz pentsatzen hasi nintzen. Zentzumenik eza adieraziko luketen 8 ordu. Egun batean, Txema aurkitu nuen Pote tabernan. Egun haietako solasaldian beti agertzen zen gertatu zitzaidanaren gaia. Jasan nuena eta oraindik ere jasaten ari nintzena kontatu ondoren, ahanzturaren eremuan trauma siko bat ere badagoenean oroimeneko hutsune batek izan dezakeen esanahiaz jardun ginen. Zure bizitzako denbora tarte jakin bat galdu izanaren sentsazioa igortzen saiatzeko asmoa azaldu nion, eta MEMen proiektatzea proposatu zidan berak. Nire bizitzako 8 ordu ahaztuak erreproduzitzen dituen lma da Blackout. Ez gertatutakoaren kontakizuna asmatuz, 8 orduak ikus-entzunezko espazio batera eramanez baizik. Erabateko iluntasunaz gain data markatzen duen erloju bat besterik erregistratzen ez duen espioitza-kameraz egindako 8 grabazio-ordu dira. 8 orduko hutsunea pantailan, eta soinu ahul bat edo beste. Inork ikusi ezin duen lm bat proiektatzeko 8 ordu, ikuslerik gabeko areto batean emateko pentsatuta baitago.” Javier Rodríguez Pérez-Curielek Arte Ederrak ikasi zituen EHUn, eta Ikerketa eta Sormena Artean Masterra. Gaur, Arte Ederretako doktoretza egiten ari da bertan. Zenbait erakusketa kolektibotan parte hartutakoa da. Horien artean, Ertibil 2013, Bilbaoarte Ateak Zabalik 2017, eta Out of the Loop, Gasteizeko Montehermoson, 2017an. Gainera, esku-hartze artistikoak egin ditu: hala instalazioak nola era ezberdinetako musika- emanaldiak. “Today is September 13, 2020. A year ago, on the night of September 13, 2019, I had 2 skull fractures. It was Friday. I don't remember anything of that night from 11:00 p.m. to 7:00 a.m. according to a rough estimate. Acute head trauma is often accompanied by amnesia. Even more so if other factors are added. After the blow I lost for a few weeks the sensation on the right side of my face, including hearing. Later, taste and smell suffered a strangeness that led to the total loss of smell, although by then hearing had already recovered. I still don't remember what happened that night. Some time later I began to think about making a movie that would last the 8 hours that have disappeared from my memory. 8 hours that represent the absence of the senses. One day in El Pote (a bar in front of BilbaoArte) I met Txema. In the conversation of those days the subject of what had happened to me always came up. After telling him about the experiences I had and was going through, we talked about what a void in memory can mean if there is also a physical trauma in that space of forgetfulness. I told him about my idea of trying to transfer that feeling of loss from a certain time in your life and he proposed me to project it on MEM. Blackout is a movie that reproduces those 8 hours of my forgotten life. Not inventing a story of what happened, but putting those 8 hours in an audiovisual space. There are 8 hours of recording using a spy camera, which only records total darkness and a clock that marks the date. 8 hours of vacuum on the screen and some muffled sound. 8 hours of projection of a film that nobody can see since the film has been designed to be shown in a place without an audience. I don’t remember very well but i think it was around April 2020 when i recorded over different confinement days a total of 8 hours of my daily life. I used a small Spy camera. The camera was normally situated into a box and set somewhere in the room where i was reading, working or watching things, whatever i was doing those days. i also put the camera in my pocket and went outside while gling about my normal daily routine." |
||
Ibon RG + Valentina Vuksic + Baseline + Miguel A. Garcia (Xedh) https://p-node.org/user/pages/05.broadcasts/35.mem/201119-bilborock-quartet.mp3 IbonRG Valentina Vuksic (tokiko) ziberespazio(ar)en eta hor(r/i) en ingurune siko(ar)en arteko loturekin artistikoki engaiaturik dago: segurtasun ziber sikoaren |musika| intrintsekoarekin alegia. Informatika-zientziaren eta media-art esperimentalaren arloan esperientzia du, eta soinututako software eta hardwarearekin aritzen da 2007tik. Gaur egun, arte praktikan oinarritutako doktoretza egiten ari da Birminghameko Unibertsitateko Musika Sailean, Zuricheko Arte Unibertsitatearen parte den Arte Garaikideko Institutuarekin elkarlanean. π-node irrati kate esperimentaleko kide da. Baseline Pilar Baizán diziplina anitzetako artista bilbotarra- ren proiektu artistiko-soinuduna da, 2004an sortua. Baseline zarata elektronikoa da, glitchak, landa-grabazioak eta sintesi-soinuak erabiliz sortua, besteak beste. Loopen eta soinu-zati txikien manipulazioa da, konposizio trinko eta astunak sortzeko. Hainbat jaialditan jo du, hala nola MEM (Bilbo), LEM (Bart- zelona), Sònar (Bartzelona), SONIC CIRCUITS (WASHING- TON D.C.), EXPERIMENTACLUB (Madril), Butoh Kit:a Jaial- dia (Berlin), eta Óptica Jaialdian (Gijon). Bere lana museo edo areto hauetan erakutsi du, besteak beste: ISSUE Project Room (New York), Guggenheim (Bil- bo), Kaleidoskop Antzokia (Kopenhage), Miscelänea (Bart- zelona), DT Espacio Escénico (Madril), Arteen Gaua (Hel- sinki), ZSenne art lab (Brusela), 4bid Gallery (Amsterdam), Verge (Sydney), “Gailetagileak” Artiach fabrika (Bilbo)... Miguel A. García artista, Xedh izenaz ere ezaguna, Bilbon bizi da eta musika esperimentalaren eta soinu-artearen alorrean lan egiten du. Arte Ederretan trebatua, konposizio eta inprobisazio elektroakustikoan aritzen da batez ere, aparatu elektrikoen manipulazioa iturri gisa erabiliz, instrumentu akustikoen soinuekin eta landa-grabazioekin batera nahasturik batzuetan. Emanaldi asko burutu ditu Europan, Amerikan eta Asian, bai bakarka bai talde ezberdinetako partaide gisa. Hamarnaka artistarekin kolaboratu du estudioan zein zuzenekoan; esate baterako, Alfredo Costa Monteiro, Ilia Belorukov, Francisco López, Francisco Meirino, Seijiro Murayama eta Jean-Luc Guionnet-ekin. Bere lana ehun album baino gehiagotan agertzen da, hainbat diskoetxe direla medio: Bestiarie, Crónica Electrónica, Cyclic Law, In Solace Publishing, Intonema, Malignant, Mikroton, Moving Furniture, Pure Reactive, Sentient Ruin, Slaughter Recs, eta beste asko. Aldi berean, ekitaldien antolatzaile eta komisario lanetan jarduten da. Hala, Le Larraskito Clubeko sortzailea da (Bilbo), Zarata Festen zuzendaria ,eta Azkuna Zentroko Hotsetan zikloaren antolatzaileetako bat (Bilbo), guztiak direla ezohiko musika eta hari lotutako diziplinak zabaltzeko plataformak.
IbonRG Valentina Vuksic est artistiquement engagée dans les liens entre le cyberespace (local) et le ou les cyberenvironnement(s) : cyber sécurité | musique | c'est-à-dire avec l'intrinsèque. Il a de l'expérience dans le domaine de l'informatique et des arts médiatiques expérimentaux, et travaille avec des logiciels et du matériel audio depuis 2007. Il poursuit actuellement un doctorat en pratique artistique au Département de musique de l'Université de Birmingham en collaboration avec l'Institut d'art contemporain, qui fait partie de l'Université d'art de Zurich. π-node est membre de la station de radio expérimentale. Baseline Pilar Baizán est une artiste artistique multidisciplinaire de Bilbao, créée en 2004. La ligne de base est un bruit électronique créé à l'aide de pépins, d'enregistrements sur le terrain et de sons de synthèse, entre autres. C'est la manipulation de boucles et de petits morceaux de son pour créer des compositions denses et lourdes. L'artiste Miguel A. García, également connu sous le nom de Xedh, vit à Bilbao et travaille dans le domaine de la musique expérimentale et de l'art sonore. Formé aux Beaux-Arts, il se spécialise dans la composition et l'improvisation électroacoustique, utilisant la manipulation d'appareils électriques comme source, parfois mélangée aux sons d'instruments acoustiques et d'enregistrements de terrain. Il s'est beaucoup produit en Europe, en Amérique et en Asie, à la fois en solo et en tant que membre de divers groupes. Il a collaboré avec des dizaines d'artistes en studio et en live ; comme Alfredo Costa Monteiro, Ilia Belorukov, Francisco López, Francisco Meirino, Seijiro Murayama et Jean-Luc Guionnet. Son travail est apparu sur plus d'une centaine d'albums sur différents labels : Bestiarie, Crónica Electrónica, Cyclic Law, In Solace Publishing, Intonema, Malignant, Mikroton, Moving Furniture, Pure Reactive, Sentient Ruin, Slaughter Recs, et bien d'autres. En même temps, il est l'organisateur et le commissaire des événements. Il est le fondateur du Larraskito Club (Bilbao), le directeur des Noise Festivals et l'un des organisateurs du cycle Hotsetan du Centre Azkuna (Bilbao), autant de plateformes de diffusion de musiques insolites et de disciplines connexes. 2,5 KLTB (Euskadi) Des-kontzertua, soinu-argidun tramankuluentzako arrastoa. Argia soinua da soinua argia da, interpreteak tramankulu ezberdinen artean mugitzen dira. Soinu-argi-murgiltze giroa sortzen dugu, non argia, hitza, kea, harrabotsa, leherketak, zaratak eta isiluneak lekua duten. Happening bat, metatze- décollagea: soinu-tramankulu ezberdinek beren arrastoa utziko dute bertan, eta bukatzean ere iraun egingo du horrek, kontzertuaren ondorengo denbora-tarteko lekuko eta parte gisa. Bere burua kontzebituz, beste gertaera bat, berria nahiz aurrekotik bereizezina, sortzen duen gertaeraren modura. Bere ibilbidea 2006an hasi zuen diziplina anitzeko talde artistikoa da 2,5 KLTB. Kolektiboak ikuskizun polipoetiko- interaktibo-multimediak egiten ditu. Argi eta soinurako kontzertu hibridoen bitartez. Polipoeta-musika-bideo- artista gisa egiten dugun laneko zutabe nagusia muntaien pertsonalizazioa da, piezak ekitaldi bakoitzerako berariaz osatzen direla. 2,5 KLTB
Mudoh. Kontzertua (Euskadi) Bat-bateko musika kontzertua, gitarra espainiarraren manipulazioan oinarritua, anpli katua eta gitarra elektrikoaren efektuekin lagundua. Aitor Monje da Mudoh. Bilbon bizi da. Bi hamarkada post-rocka lantzen, gitarra-jotzaile gisa, SAL eta YAKUZI taldeetan. 2020an autoeditatuko du bere euskal-alemaniar ambient-rock proiektuaren lehen erreferentzia. MUDOH gisa, software musikalaren edizio digitalean eta landa- grabazioetan oinarri hartuta elektronikako konposizio eta soinu-bandetan urtetan lan egin ondoren, bere zuzenekoari beste norabide bat eman dio, gitarra espainiar anpli katua, perkutitua, igurtzia, zenbait objektu soinudunekin joa eta gitarra elektrikoaren efektuen pedalekin analogikoki tratatua erabiltzen duen bat-batekotasun neurtu baterantz. Mudoh Concert de musique improvisée, basée sur la manipulation de la guitare espagnole, amplifiée et à l'aide d'effets de guitare électrique. Mudoh est Aitor Monje. Il vit à Bilbao. Deux décennies à travailler le post-rock dans les formations SAL et YAKUZI, en tant que guitariste. La première référence de son projet de rock ambiant basque-allemand GRANIZO sortira en autoproduction en 2020. En tant que MUDOH, après plusieurs années de travail sur des compositions et des bandes sonores électroniques, basées sur l'édition numérique de logiciels de musique et d'enregistrements sur le terrain, il redirige son direct vers l'improvisation contenue de guitare espagnole amplifiée, percutée, frottée, jouée avec divers objets sonores et traitée analogiquement avec des pédales d'effet typiques de la guitare électrique.
|
QUEBEC-EUSKADI MARTXOA 2020 MARS Montreal http://www.musicaexmachina.com/web_recetas/images/quebec.pdf |